АКТИВНА, ЛОЯЛНА, ЛОКАЛНА

В динамичния свят на онлайн медиите доверието и лоялността на аудиторията са едни от най-важните фактори, които определят успешността на дадена платформа. В това отношение “Под тепето” се откроява като изключителен пример за медия, която не само информира, но и изгражда трайни връзки с активна читателска аудитория.

ПРОФИЛ НА АУДИТОРИЯТА НА ПОД ТЕПЕТО

Аудиторията на “Под тепето” е разнообразна и представлява различни възрастови групи, като най-големите сегменти са на възраст между 25-54 години, които съставляват около 71.6% от всички респонденти.
Те са в етап от живота си, в който правят значими покупки и взимат решения, свързани с кариера, семейство и начин на живот.

41.3% са отговорни за разпределянето на бюджета в домакинството си, а 53.5% посочват, че това се случва съвместно с партньора им.
Това, съчетано с високото доверие, което читателите изпитват към медията –  78.7% от анкетираните  определят “Под тепето” като един от най-надеждните източници на информация за тях, осигурява на рекламодателите достъп основната таргет аудитория, която движи икономиката в града. 

Можем спокойно също да заявим, че „Под тепето“ ангажира читатели с над- средното ниво на образование – повече от половината (51.6%) от анкетираните притежават магистърска степен, а 28.4% имат бакалавърска степен. Това, в голямата си степен, са хора с активна позиция и капацитет на влияние сред своето близко обкръжение.